Rozstrzygnięcie zamówienia: Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 16.03.2022 r.
Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 16.03.2022
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455d0d84-7512-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087814/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16 12:17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c. o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205318,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiot zamówienia dotyczy remontu kotłowni gazowej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście nad Pilicą. Budynek zlokalizowany jest w miejscowości Nowe Miasto nad Pilicą przy ul. Ogrodowej 18, na działce nr ew. 602/4, obręb 0001 Nowe Miasto, 140608_4 Nowe Miasto.
2. Opis robót objętych zamówieniem
Wykonawca robót zobowiązany jest do zapewnienia ciepłej wody użytkowej o temperaturze 55⁰C na potrzeby funkcjonującego domu pomocy społecznej w ilości 1,5m3 przez cały czas trwania robót.
Zakres zamówienia obejmuje:
• demontaż istniejących elementów kotłowni,
• wykonanie technologii kotłowni gazowej,
• wykonanie instalacji wentylacji.
2.1. Roboty demontażowe
Demontażowi podlegają wszystkie elementy kotłowni czyli m.in.:
• pompy obiegowe,
• kominy,
• rurociągi wraz z armaturą zamontowaną na nich,
• kotły gazowe oraz zasobniki ciepłej wody,
• naczynia wzbiorcze, filtrodmulnik,
• armaturę kontrolno-pomiarową oraz zabezpieczającą.
2.2. Technologia kotłowni
Kotłownia oparta będzie o dwa kotły gazowe kondensacyjne stojące każdy o mocy 150kW. Kotły należy dostarczyć razem z niezbędną automatyką. Kotły będą źródłem ciepła zarówno dla instalacji centralnego ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody. Palniki kotłów należy zasilić z istniejącej instalacji wewnętrznej gazu. Instalacja wewnętrzna gazu w budynku pozostaje bez zmian.
Należy wykonać instalację grzewczą pracującą na parametrach 85/65C, zasilającą dwa obiegi:
• Obieg nr 1 – obieg istniejącej instalacji centralnego ogrzewania DN65,
• Obieg nr 2 – projektowany obieg zasobników c.w.u. DN50
Ciepła woda przygotowywana będzie w dwóch zasobnikach c.w.u, każdy o pojemności 750l.
Należy wykonać system spalinowy dwuścienny modułowy izolowany o średnicy 200mm. Kominy należy wyprowadzić ponad dach, montując je w miejscu istniejących (po demontażu istniejących). Dla każdego z kotłów przewiduje się indywidualny komin. Przed zamówieniem i przystąpieniem do montażu komina należy zweryfikować wielkość istniejącego otworu kominowego przeznaczonego do jego montażu wraz dokonaniem szczegółowych pomiarów.
Należy wykonać zabezpieczenie instalacji grzewczej i ciepłej wody użytkowej wg PN-B-02414:1999 i wytycznych UDT.
2.3. Instalacja wentylacji
W pomieszczeniu kotłowni należy wykonać kanał nawiewny typu „Z” zakończony kratką nawiewną 30cm nad poziomem posadzki. Wywiew z pomieszczenia wykonać za pomocą wywietrzaka cylindrycznego na dachu budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319444,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357575,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319444,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlane Usługowo – Handlowe Janczyk Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670977428
7.3.3) Ulica: Sowińskiego 27A
7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319444,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni