Rozstrzygnięcie zamówienia: Wykonanie prac remontowych pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Mogielnickiej 28C w Grójcu.
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 04.10.2021 r.
Wykonanie prac remontowych pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Mogielnickiej 28C w Grójcu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 4.10.2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Mogielnickiej 28C w Grójcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Mogielnickiej 28C w Grójcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35668c5e-11f7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200657/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04 11:39
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Wykonanie prac remontowych pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Mogielnickiej 28C w Grójcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202440,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Prace remontowe pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Mogielnickiej 28C w Grójcu”. W zakres prac wchodzą prace murarskie, tynkarskie, malarskie, okładzinowe, prace związane z naprawą posadzek, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianą instalacji elektrycznej.
W zakres prac murarskich wchodzi zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych i zamurowanie otworów w ścianach. Natomiast w zakres prac tynkarskich wchodzi miejscowe odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie ich powierzchni, uzupełnienie tynków lub ich przetarcie, po uprzedniej likwidacji, skasowaniu i zabezpieczeniu miejsc z wykwitami wilgoci gruntowej i zacieków. Prace malarskie obejmują pomalowanie naprawionych tynków farbami emulsyjnymi, paroprzepuszczalnymi oraz odnowienie pomieszczeń magazynowych i socjalnych po uprzednim naprawieniu pęknięć, zarysowań i nierówności na ścianach otynkowanych tynkiem cementowo-wapiennym, a także likwidacja istniejącej lamperii olejnej. Prace remontowe obejmują również wykonanie obudów pionów kanalizacyjnych z płyt G-K. W zakres prac wchodzi ponadto wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV, antywłamaniowej klasy RC3 (7 szt.) oraz wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej. Drzwi zewnętrzne antywłamaniowe klasy RC4 (szt.1), drzwi do pomieszczeń magazynowych klasy RC3 (szt. 3). Drzwi do pomieszczeń socjalnych standardowe, z płyty wiórowej otworowej oklejonej okleiną HPL lub laminatem, wykończone fabrycznie z zamkami i okuciami (szt. 3).
Dodatkowo w zakres prac remontowych wchodzi wykonanie posadzek betonowych zatartych na gładko (w pomieszczeniach magazynowych - 187,91 m2) oraz posadzek typu „Tarket” w pomieszczeniach socjalnych i korytarzu (84,84 m2), a także posadzka z płytek gres w W.C. (1,94 m2). W pracach remontowych uwzględniono również wymianę ocieplenia rur C.O., ich pomalowanie oraz niezbędne prace rozbiórkowe.
Zamówienie obejmuje również prace związane z wymiana instalacji elektrycznej i podłączeniem podlicznika poboru prądu.
Szczegółowy zakres prac ujęty jest w przedmiarze robót powyższego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do 30 września 2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie