Pełnomocnik starosty ds. organizacji pozarządowych
Łukasz Rejer
lukasz.rejer@grojec.pl
48 665 11 09
Biuro Promocji Powiatu, pok. 30a
Do zadań Pełnomocnika Starosty ds. współpracy z Organizacjami Pozarządowymi należy:
1. współpraca z organizacjami pozarządowymi działającym na terenie Powiatu Grójeckiego
2. organizowanie współpracy o charakterze pozafinansowym z organizacjami pozarządowymi,
3. monitorowanie zmian aktów prawnych dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi,
4. reprezentowanie Starosty za jego zgodą na konferencjach i spotkaniach dotyczących problematyki sektora pozarządowego,
5. organizowanie spotkań z organizacjami pozarządowymi,
6. przeprowadzanie oraz koordynacja naboru ekspertów powoływanych do oceny merytorycznej ofert składanych w trybie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych,
7. współpraca z organizacjami pozarządowymi, a zwłaszcza ze zorganizowanymi partnerami sektora pozarządowego w postaci reprezentacji terytorialnych i branżowych, związkami stowarzyszeń, organizacjami infrastrukturalnymi,
8. współpraca ze swoimi odpowiednikami w województwach, powiatach i gminach,
9. koordynacja prac nad opracowywaniem projektu programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na dany rok,
10. sporządzanie sprawozdania z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
11. przygotowywanie informacji dotyczących organizacji pozarządowych i ich umieszczanie na stronie internetowej Powiatu i w Biuletynie Informacji Publicznej,
12. inicjowanie współpracy organizacji z samorządem, wspieranie wdrażania modelowych rozwiązań w zakresie współpracy,
13. podejmowanie działań w zakresie analizy potrzeb organizacji pozarządowych
i przygotowywanie instrumentów pomocy oraz przedstawianie ich Staroście,
14. przygotowywanie projektów uchwał rocznych i wieloletnich programów współpracy
z organizacjami pozarządowymi,
15. przygotowywanie projektów uchwał Zarządu Powiatu Grójeckiego i Rady Powiatu Grójeckiego dotyczących spraw związanych z organizacjami pozarządowymi,
16. przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 rok o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (j.t. Dz. U.
z 2016 r. poz. 1817),
17. wykonywanie zadań w zakresie nadzoru nad stowarzyszeniami, których siedziba mieści się terenie powiatu,
18. wykonywanie zadań w zakresie nadzoru nad fundacjami, których siedziba mieści się na terenie powiatu,
19. przygotowywanie i przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na zlecanie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom,
20. rozliczanie dotacji przekazywanych organizacjom pozarządowym na podstawie ustawy
z dnia z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 rok o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817),
21. wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem kontroli realizacji zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i przedstawianie ich wyników Staroście,
22. informowanie organizacji pozarządowych i pomoc w zakresie przygotowywania dokumentacji do Krajowego Rejestru Sądowego,
23. prowadzenie ewidencji stowarzyszeń zwykłych oraz oddziałów stowarzyszeń działających na terenie Powiatu oraz innych spraw z tym związanych,
24. prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych oraz klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej oraz innych spraw z tym związanych,
25. przygotowywanie materiałów promujących współpracę samorządu powiatowego
z organizacjami pozarządowymi,
Osoby do kontaktu w sprawie ewidencjonowania stowarzyszeń:
Łukasz Rejer
Inspektor
Wydział Organizacyjny – Biuro Promocji Powiatu
Kontakt: 48 665 11 09
e-mail: lukasz.rejer@grojec.pl
Agnieszka Żukowska
Młodszy Referent
Wydział Organizacyjny – Biuro Promocji Powiatu
Kontakt: 48 665 11 09
e-mail: agnieszka.zukowska@grojec.pl
Pełnomocnik ds. organizacji pozarządowych - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Pełnomocnik ds. organizacji pozarządowych
Podstrony:
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: | Łukasz Rejer |
Wprowadził: | Małgorzata Woźniak, data: 05.12.2019 r., godz. 12.54 |
Ostatnia aktualizacja: | Adam Podemski, data: 11.05.2020 r., godz. 11.13 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
11.05.2020 r., godz. 11.13 | Adam Podemski | Zmiana przynależności strony |
14.01.2020 r., godz. 08.15 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
06.12.2019 r., godz. 13.40 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
05.12.2019 r., godz. 13.01 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
05.12.2019 r., godz. 12.58 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
05.12.2019 r., godz. 12.57 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
05.12.2019 r., godz. 12.54 | Małgorzata Woźniak | Dodanie strony |